Zalety i wady UHK-owych papierów

   Witajcie,
dzisiaj mam dla Was post jakiego u mnie  jeszcze nie było-  recenzję produktu. Konkretnie- najnowszych papierów  UHK Gallery Desert Rose. 
   Kto zna mojego bloga nieco dłużej, ten wie, że UHK-owe kolekcje były dla mnie zawsze niezwykle inspirujące, dużo na nich tworzyłam i na prawdę z wielką przyjemnością. Przez rok byłam w DT sklepu z tymi papierami- duma i szczęście mnie rozpierały!
   Mijają kolejne sezony, pojawiają się nowe scrapowe marki, istniejące także wydają coraz więcej przepięknych kolekcji. A ja na prawdę obejdę się bez większości narzędzi, dodatków, przydasiów kiedy tworzę kartki, zrobię też takie, gdzie nawet papieru do scrapbookingu nie potrzeba, ale ponieważ te ostatnie uwielbiam, to raczej będzie to praca, którą "zrobią" papiery, a bez wykrojników, ozdobników, kwiatków itd...  Cieszę się zatem jak dziecko z rodzimych kolekcji, pojawiających się co i rusz i na wiele z nich muszę się skusić! Coś jednak jest we wzorach UHK Gallery, że to z nich tworzy mi się najszybciej, najłatwiej i najprzyjemniej. W zdecydowanej większości są to kartki proste, gdzie dekorację stanowi wykorzystany papier.
   Takim przykładem będą dzisiejsze kartki. Jest ich aż 13, powstały z jednego zestawu Desert Rose i jedyne, co jeszcze było mi do pracy potrzebne to: nożyczki, klej, kostki dystansowe i bazy do kartek. Tworzyłam od 19 do 24 z przerwą na zrobienie kolacji Marysi i poczytanie jej bajek na dobranoc, pozostali członkowie rodziny musieli się obejść tego wieczora beze mnie ;) Pewnie więc max 4h jeśliby dobrze zliczyć. Zdarzało mi się już szybciej pracować, więc jakiś rekordów tu nie pobiłam, ale chcę zwrócić uwagę na pewną rzecz- w zasadzie te kartki same się robią, wystarczy im nie przeszkadzać... Papiery w ramach kolekcji jakkolwiek nie połączymy- pasują, do tego ciekawe obrazki i napisy fantastycznie współgrają i od razu dają nam jakąś wizję, jak praca ma wyglądać. 
   Mam nadzieję, że zachęcę dzisiaj do takiego właśnie tworzenia po swojemu, a szczególnie te z Was, które chcą rozpocząć przygodę z kartkowaniem, namówię do zrobienia na początek prostych nieskomplikowanych kompozycji, które nie będą frustrować, że nie udają się tak, jak tym bardziej doświadczonym w tej dziedzinie koleżankom. Zresztą, zobaczcie sami:  













   Wracając do obiecanej recenzji :) Powyżej wymieniłam takie zalety tych papierów, jak: idealnie współgrające ze sobą wzory i kolory, mimo, że są to, jak w przypadku Desert Rose: różyczki, drobne serduszka (są przeurocze!), przecierki i paski. Kolorystycznie i stylistycznie zgrane obrazki do wycięcia, zawsze oryginalne i w duchu retro, nie są banalnie oklepanymi motywami, lecz świetnym uzupełnieniem treści napisów. Ja skupiam się na kartkach, ale dla osób, które wolą albumy czy scrapy, te kolekcje pewnie odkryją jeszcze inne zalety. Oczywiście plusem jest wysoka gramatura i dwustronny wydruk, ale to już standard, natomiast wyróżnia je najciekawsza kolorystyka i pełna smaczków- przetarć, druczków, delikatnie pojawiających się motywów - grafika tych papierów. I tu pojawia się minus UHK-owych kolekcji. Wszystko co dobre szybko się kończy i jeśli producent decyduje się na dodruk, to możemy się przekonać, że to już często będzie inny papier :( ale na pocieszenie dodam, że nadal piękny, tylko... inny. Jest to niezależne od nikogo, tak po prostu technologicznie wygląda produkcja tych papierów, a że często kolekcje wyprzedają się błyskawicznie to potem za jakimś ukochanym odcieniem możemy powzdychać jedynie...
    Na koniec mam dla Was niespodziankę! Wśród osób, które zostawią komentarz pod tym postem z odpowiedzią na pytanie:

Ile w sklepie Warsztat-24 
jest w tej chwili kolekcji papierów UHK Gallery?

wylosuję jedną, która otrzyma dwa zestawy papierów tego producenta - pierwszy to Desert Rose oraz drugi wskazany przez siebie! WAŻNE! - w odpowiedzi musicie podać wszystkie widoczne KOLEKCJE,  także z uwzględnieniem chwilowych braków.

Zapraszam do zabawy do godziny 24.00 dnia 23 marca 2018r.
Losowanie w niedzielę  25 marca. Powodzenia :)


Komentarze

  1. Piękne kartki i to prawda czasem wystarczy korzystać z danego zestawu aby nie "przedobrzyć", odpowiedź na pytanie o ilość kolekcji-10, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli to nie jest idealne wykorzystanie papierów i grafik, to ja już nie wiem, co jest :D Absolutnie fantastycznie wykonane kartki, połaczenie napisów, obrazków i warstw - idealne, efekt oszałamiający.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te papiery :) a kartki wyszły CI genialne :) Jeśli umiem liczyć to 10

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje kartki zachwycają prostotą, lekkością i delikatnością! Naliczyłam 10 kolekcji i chyba nie ma wśród nich takiej, która mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Twoje prace i Twoje wpisy, ale bardzo proszę wbij w słownik w głowie, komputerze, telefonie, wszędzie, że NAPRAWDĘ na pewno piszemy razem, chyba, że ZAKLINAMY SIĘ NA (co?) PRAWDĘ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorota biję się w pierś i od teraz naprawdę już pisać będę poprawnie!

      Usuń
  6. Uwielbiam UHKi. Towarzyszą mi od kiedy zaczęłam tworzyć kartki. Zawsze mnie zachwycają :) Twoje kartki są cudne i to prawda, że te papiery są ozdobą już same w sobie :) ja wczoraj też zaczęlam je ciąć, choć najchętniej bym tylko na nie patrzyła :)
    A co do kolekcji to naliczylam ich 10 :) i każda jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne papiery i dodatki to i kartki ładne wyszły :) Uwielbiam uhki, a w sklepie warsztat-24 naliczyłam 10 kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z racji, że w wspaniałym świecie scrapbookingu ciągle jeszcze jestem "świeżakiem" i czuję się jak dziecko w sklepie z zabawkami:) - z ogromnym zainteresowaniem czytam posty z recenzjami dla mnie nowych produktów. Bardzo dziękuję za powyższą obiektywną, ciekawą recenzję papierów UHK Gallery oraz wspaniałe, bardzo wymowne i piękne w swej prostocie wszystkie kartkowe inspiracje z cudownej kolekcji Desert Rose:). Wszystko do siebie idealnie pasuje:). Jestem pod ogromnym wrażeniem efektu końcowego i wcale się nie dziwię, że robienie kartek było prawdziwą przyjemnością i tak wciągnęło:). Z przyjemnością dołączę do zabawy z tak wyjątkowo piękną niespodzianką!!! W sklepie Warsztat-24 jest 10 kolekcji - obecnie 8 na stanie i 2 brakuje. Wszystkie wyjątkowe i piękne!!! Pozdrawiam serdecznie i życzę słonecznej niedzieli oraz udanego tygodnia:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna recenzja, cudne papiery:) Zresztą jak pozostałe kolekcje UHK, których w sklepie warsztat-24 jest równo 10:) Wszystkie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wpis. Kartki mimo, że proste to przeurocze! Sama lubię tworzyć dokładając fragmenty papierów UHK.
    Kolekcji jest 10 aczkolwiek jeszcze nie wszystkie miałam w posiadaniu więc to dobry moment żeby zobaczyć i przekonać się, że każda nowo poznana dla mnie kolekcja jest tak samo fantastyczna jak poprzednie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki , super wpis ja nieświadomie popełniłam kartkę z tej kolekcji i jestem zachwycona . Jakość papieru jak piszesz świetna i fajnie się pracuje, a Twoje kartki już od teraz bedą dla mnie inspiracją

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Zapraszam ponownie!